מלבד העיצומים במשרדי הממשלה: נמשכת מחאת בוחני הנהיגה

    מחר עובדי המכס יצטרפו לצעדים הארגוניים ויתקיימו שיבושים בהוצאה ובהכנסה של סחורות דרך כל מעברי האוויר, הים והיבשה
    דוד לזר 2 Comment on מלבד העיצומים במשרדי הממשלה: נמשכת מחאת בוחני הנהיגה

    מדינה בשביתה • מחר לא יתקיימו מבחני נהיגה, לא תתאפשר הוצאת והכנסה של סחורות במעברי הגבול, מבקרי מס הכנסה לא יבצעו ביקורות ולא תתקיים קבלת קהל במשרד הבריאות, בשירות התעסוקה ובסניפי הביטוח הלאומי

    צילום: Meital Cohen/Flash 90.
    מחר עובדי המכס יצטרפו לצעדים הארגוניים ויתקיימו שיבושים בהוצאה ובהכנסה של סחורות דרך כל מעברי האוויר, הים והיבשה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשכת מחאת בוחני הנהיגה ועובדי משרד התחבורה, במקביל להמשך הצעדים הארגוניים במקומות עבודה נוספים בשירות המדינה. בהתאם להחלטת מטה המאבק של הסתדרות עובדי המדינה, מחר (חמישי) עובדי המכס יצטרפו לצעדים הארגוניים ויתקיימו שיבושים בהוצאה ובהכנסה של סחורות דרך כל מעברי האוויר, הים והיבשה.

    גם עובדי משרד הבריאות, לרבות עובדי הלשכות המחוזיות ועובדי המעבדות, ימשיכו בעיצומים. ביחידות המשרד ובלשכות הבריאות לא תהיה קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני. כמו כן לא יתאפשר ייבוא וייצוא של מוצרי מזון במעברי הגבול. על מנת להקל בנושאים דחופים ובסוגיות מצילות חיים, הוחלט שחלק מהשירותים החיוניים יינתנו כסדרם גם במהלך השביתה, בין היתר: טיפול במכשירי שיקום וניידות לנכים, ועדות רפואיות וערר שהוזמנו מבעוד מועד, תחנות טיפת חלב, הנפקת רישיונות קבורה ואישור תרופות מצילות חיים במחלקת הרוקחות.

    עיצומים יתקיימו גם במס הכנסה, במסגרתם מבקרי מס לא ייצאו לשטח לבצע ביקורות מס; בשירות התעסוקה במסגרתם לא תהיה קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני בכל לשכות התעסוקה ובסניפי הביטוח הלאומי ברחבי הארץ, שימשיכו להיות סגורים לקבלת קהל.

    יצוין, כי מחאת הבוחנים החלה בעקבות פרסום המכרז הממשלתי שמטרתו להפריט את מבחני הנהיגה ולהעביר את הבוחנים למעמד של עובדי קבלן. ההחלטה להתחיל במאבקם של עובדי המדינה ולנקוט בצעדים ארגוניים, קרמה עור וגידים על רקע הרחבת תבניות העסקה פוגעניות בשירות המדינה, קידום צעדים חד-צדדיים בעלי השלכות שליליות על העובדים והניסיון לכרסם בכוחה של העבודה המאורגנת, תוך רמיסת הנורמות הנהוגות ביחסי עבודה קיבוציים, כמו למשל העסקת עובדים בחוזים אישיים והניסיון להעביר עובדי מדינה למעמד של עובדי קבלן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רשעים אני כבר מחכה שנה לטסט

    2. 1

      למה כי יחימוביץ עדיין לא שרת הכלכלה ?